Lista niezbędnych dokumentów i informacji
PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ LISTA DOKUMENTÓW, KTÓRE POWINIENEŚ PRZYGOTOWAĆ
- Jeżeli wolisz wysłać je pocztą zrób ich kserokopie
- Jeżeli wolisz wysłać je poprzez formularz on-line wykonaj ich skany.
PRZYGOTUJ SKANY LUB KSEROKOPIE DOKUMENTÓW
- Numer rachunku bankowego lub upoważnienie dla osób trzecich do odbioru odszkodowania,
- Dokumentacja medyczna z leczenia (z diagnozą lekarską, w szczególności z udzielenia pierwszej pomocy medycznej),
- W przypadku śmierci Akt zgonu lub kartę statystyczną zgonu,
- Oryginalne rachunki/dowody opłat w przypadku jeżeli poszkodowany posiada wykupioną klauzulę nr 1.
Niezbędne dokumenty
Poniżej znajduje się lista informacji o które zapyta Cię konsultant jeżeli będziesz zgłaszał szkodę telefonicznie. Są to też informacje, które będziesz wprowadzał do formularza, jeżeli zdecydujesz się na likwidację szkody on-line.
Przygotuj także kartkę i długopis aby zanotować numer szkody, który otrzymasz po przyjęciu zgłoszenia.
INFORMACJE
- Data, godzina i miejsce wypadku
- Numer polisy, z której będzie zgłaszana szkoda
- Dane osobowe Poszkodowanego ( PESEL, seria i numer dowodu osobistego )
- Dane teleadresowe Poszkodowanego
- Okoliczności zaistnienia wypadku
- Dane jednostki policji i innych służb, interweniujących na miejscu zdarzenia
- Dane kontaktowe do ewentualnych świadków zdarzenia
- Rodzaj doznanych obrażeń ciała