Poniżej znajduje się lista informacji, o które zapyta Cię konsultant jeżeli będziesz zgłaszał szkodę telefonicznie lub pocztą tradycyjną.
Numer zgłoszenia szkody otrzymasz podczas rozmowy z konsultantem lub za pośrednictwem e-mail / sms.
 

INFORMACJE

  1. Data, godzina i miejsce zdarzenia
  2. Numer rejestracyjny sprawcy szkody (jeśli szkoda nie powstała z Państwa winy)
  3. Numer rejestracyjny Państwa pojazdu ( pojazdu poszkodowanego )
  4. Numer polisy OC Sprawcy szkody (jeśli szkoda nie powstała z Państwa winy)
  5. Numer polisy AC (w przypadku szkód zgłaszanych z polisy AC)
  6. Dane osobowe Poszkodowanego ( PESEL, seria i numer dowodu osobistego )
  7. Dane teleadresowe Poszkodowanego
  8. Dane osobowe Kierowcy pojazdu ( PESEL, seria i numer dowodu osobistego ) – jeżeli pojazd był w ruchu
  9. Okoliczności zdarzenia
  10. Dane jednostki policji i innych służb, interweniujących na miejscu zdarzenia
  11. Dane kontaktowe do ewentualnych świadków zdarzenia
  12. Marka pojazdu Poszkodowanego
  13. Rodzaj uszkodzeń pojazdu Poszkodowanego
  14. Miejsce postoju pojazdu Poszkodowanego ( celem wykonania oględzin )

Niezbędne dokumenty

Rozpocznij CZAT z konsultantem