Obsługa reklamacji

Dokładamy najwyższych starań i poprawiamy nasze standardy działania tak, aby marka Gothaer była synonimem wysokiej jakości obsługi Klientów i osób Poszkodowanych. Osoby niezadowolone z usług świadczonych przez Gothaer TU S.A. mają prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie (w jednostce Gothaer TU S.A.), elektronicznie (formularz na stronie www) lub ustnie (osobiście do protokołu lub telefonicznie). Staramy się, aby reklamacje rozpatrywane były niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania. Jeżeli z uwagi na szczególne skomplikowanie sprawy nie jest możliwe udzielenie odpowiedzi w ww. terminie, termin ten zostaje wydłużony do nie więcej niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji. Zgłaszającego reklamację informujemy o przyczynie opóźnienia, okolicznościach, które muszą zostać ustalone w celu rozpatrzenia sprawy, oraz o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi. O sposobie rozpatrzenia reklamacji powiadamiamy w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, przy czym odpowiadamy na reklamację pocztą elektroniczną tylko na wniosek klienta.


 

Rozpocznij CZAT z konsultantem